piątek, 7 grudnia 2012

Na Święta pomóżmy razem

Witam, chciałem się zwrócić do Was z wielką prośbą i zachęcić do pomocy innym.


To nie kosztuje wiele. Jest wiele sposobów aby pomóc. Można wysłać SMS, przekazać darowiznę lub wybrać sobie jakąś rodzinę której chcemy pomóc. Dla nas nie jest to duży problem a dzięki temu możemy wywołać uśmiech na czyjejś twarzy. Akcja Szlachetna Paczka pomaga najuboższym aby chociaż podczas Świąt Bożego Narodzenia doznali trochę ciepła. Zwracam się z tym do Was drodzy towarzysze i survivalowcy. Wierzę, że czar wypraw survivalowych sprawił, że człowiek zaczyna kochać przyrodę oraz drugiego człowieka. Człowieka nie w znaczeniu miłości jaką darzy dobry mąż żonę lecz w znaczeniu chęci pomocy i dobra dla drugiego. Wierzę, że każdy kto jest za pan brat z survivalem nie jest obojętny na cierpienie drugiego człowieka. Wierzę w Was i wiem, że możecie pomóc.
Dlaczego o tym piszę? Idą Święta magiczny czas, a Szlachetna Paczka pomaga ludziom którzy nie są w stanie zaspokoić sobie i swoim bliskim podstawowych potrzeb.
Dzisiaj zetknąłem się z przejawem pięknego zachowania. Moja koleżanka jest drużynową w wadowickim hufcu ZHP. Po części zostałem "zmuszony", może nie zmuszony ale poproszony o towarzystwo podczas zakupów. Moja koleżanka (nie wiem czy zechce ujawnić swoje imię wiec nie będę go teraz używał) kupowała podstawowe produkty. Cukier, mąkę, ryż... chętnie pomogłem jej nosić. Wkrótce jednak dowiedziałem się, że Ona nie kupuję tego dla siebie tylko wraz ze swoją drużyną uczestniczy w akcji Szlachetna Paczka. Z jeszcze większą chęcią nosiłem zakupy. Nie mam zbyt dużo kasy więc ciężko mi byłoby samemu zostać darczyńcą dla jakiejś rodziny. Pomaganie mojej koleżance w zakupach było dla mnie przyjemnością a przynajmniej chociaż tak mogłem się przyłączyć do skromnej z mojej strony pomocy. Także i Wy nie musicie wydawać nie wiadomo ile. Liczy się pomoc i to aby Ci ludzie byli szczęśliwi. Jakość nigdy nie miałem okazji dobrze poznać mojej koleżanki jednak dzisiejsze zdarzenie sprawiło, że zacząłem bardziej Ją... szanować? lubić? Nie wiem. Ważne, że jednak są jeszcze tacy ludzie jak Ona. W imieniu wszystkich potrzebujący szczerze dziękuję Jej za to i dziękuję także wszystkim tym którzy przyłączają się to tej przepięknej akcji jaką jest Szlachetna Paczka.
Wszyscy możemy pomóc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz