środa, 20 lutego 2013

Od zmierzchu do świtu

Witam. Chciałem zareklamować eksperyment który przeprowadzają dzisiaj pan Paweł Drozd, dziennikarz radiowej Trójki oraz pan Krzysztof Kwiatkowski, instruktor survivalowy. Można posłuchać o tym wydarzeniu na antenie Trójki oraz zobaczyć zdjęcia na stronie polskiego radia. Eksperyment polega na symulacji sytuacji w której dwoje osób wraca z pracy do domu. Ich samochód psuje się w środku lasu, w miejscu w którym brak zasięgu. Bez specjalistycznego sprzętu, zdani tylko na siebie i swoje umiejętności muszą przetrwać noc w mroźnym i zaśnieżonym lesie. Czy jest to możliwe? Właśnie to chcą sprawdzić pan Paweł i pan Krzysztof. Jednym z ekspertów w studio jest pan dr Stanisław Kędzia którego miałem przyjemność poznać dzięki powszechnie występującemu internetowi. Jest On pracownikiem PAN a tym samym człowiekiem który o survivalu wie niemalże wszystko. Link do Jego strony można znaleźć na dole mojego bloga.
Korzystając z okazji chciałem zaprezentować zdjęcia mojej koleżanki Pauliny Fliśnik. Dziękuję Paulina i liczę na dalszą współpracę :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz